Post by irtourebertprac on Mar 4, 2022 20:31:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragon Mania Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragon Mania Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats inschakelen ▞▞▞
▞▞▞ Dragon Mania Legends 2022 version ▞▞▞
De game is leuk, maar ik wou dat ze een nieuwe hadden gemaakt met jou ben de draak en je kunt nu een ronde om je heen bewegen
Dragon Mania Legends سیمولیشن xfg
Het is een goed spel, maar de broedtijden zijn te lang, het is te moeilijk om geld te krijgen en er staat ook dat ik het moet updaten, maar dan kijk ik naar Google Play en er zijn geen updates beschikbaar
het was een super leuk spel, maar nu is er een update dat ik de helft van mijn draken moet downloaden om er iets mee te kunnen doen maar als ik dat probeer te proberen dat niet, doe er iets aan aub
Dragon Mania Legends Simulatie thke
We zouden 100% kans moeten hebben om de evenementdraak te krijgen wanneer we de multi-open kist in de kerker openen, het is erg teleurstellend 💀
Het is een goede game en ik vind het niet erg om advertenties te bekijken om items te krijgen, maar het is eerlijk gezegd elke 30 seconden dat er een advertentie verschijnt die de ervaring verpest.
Super leuk spel soms sloom maar super leuk
Veel te veel advertenties. Ik vind dit spel erg leuk, maar als ik ergens op klik, krijg ik een advertentie. Ik kan het soms overslaan, maar je moet het een beetje laten spelen. Ik overweeg echt om te stoppen met dit spel. Er is zoveel voedsel voor nodig om je draken te levelen en de elementen zijn niet in balans zoals bijvoorbeeld in de campagne. De arena geeft me ook draken die veel hoger zijn dan ik.
Dragon Mania Legends Симулације qlc
Een beetje te veel betaald om te spelen. Erg druk hoofddisplay. Kan verwarrend en ontmoedigend zijn.
Dragon Mania Efsaneleri Simülasyon mhr
I strongly recommended everyone to try and 100% play dragon-vale, Dragon City and Dragon Mania Legend instead of this monstrosity as there's no more free items
Het is heel leuk, maar sinds deze update werkt niet alles goed, niet blij nu was de game geüpdatet en nu kan ik mijn VERDOMME SPEL niet spelen
Repareer het alstublieft, ik kan de nieuwe update niet bijwerken
Beste spel ooit
Hoewel ik dol ben op het spel, zijn er gevallen waarin de advertenties beloningen moeten geven of tijdstoringen moeten verminderen. Er zijn twee advertenties nodig om 1 beloning te krijgen. Corrigeer dit alstublieft.
Super stom Dragon City is 10 beter
Breeding Guide for Dragon Mania Legends door The Next Flow, S.L.
Te veel advertenties zonder de noodzaak om elke keer eruit te springen
Ik speel dit spel al meer dan een jaar. Bijna tot level 90 en bijna 200 draken. Heb altijd problemen gehad met het crashen van games tijdens advertenties (die je moet bekijken om bepaalde noodzakelijke items te krijgen, maar die je niet krijgt). Ze hebben net een "upgrade" gedaan en nu kan de game niet eens meer openen. Ik heb in het verleden meerdere keren contact opgenomen met hun klantenservice over het crashen, maar heb nooit een reactie ontvangen. Ik zie dat ze hier soms op beoordelingen reageren, dus misschien krijg ik een reactie.
Ik kan geen foto's maken
Clash of Kings (Android / IOS). English Mobile Global. Alchemy Stars. English Mobile Global. PUBG: NEW STATE ... Dragon Mania Legends. English Mobile Global.
3 jaar geleden waren er lang niet zoveel advertenties als nu, je moet daar minder advertenties plaatsen of ik verlaat het spel🤬
Het is zo leuk, ik vind het geweldig. Ik wou dat het upgraden van je draken minder fruit was, want als je draak eenmaal level 16 is, moet je 200 geven
Saai
EEN WOORD: GEWELDIG
Ik speelde dit spel de laatste keer veel, omdat er helemaal geen probleem was, maar toen ik het een paar weken geleden opnieuw installeerde, was er een bug die me steeds uitlogt, elke vijf minuten verschijnt en ervoor zorgt dat ik al mijn voortgang verlies . Het andere probleem is dat wanneer ik kijk en reclame maak om de tijd te versnellen, het soms niet werkt en ik mijn tijd gewoon aan niets besteedde.
Na 3 jaar spelen verwijder ik het spel vandaag. De advertenties zijn uit de hand gelopen en nu hebben Adds 3 keer zichzelf zonder enige goedkeuring naar mijn telefoon gedownload. Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn met dit probleem? Ik zou niet aanraden om te downloaden.
Geweldig en grappig spel ja, maar de afgelopen maand krijgen we invasieve advertenties. Normaal gesproken kun je kiezen wanneer je een advertentie wilt bekijken om edelstenen of kaarten te krijgen, maar nu verschijnen de advertenties ineens, en niet alleen voor andere games, maar ook op schermadvertenties voor iets anders, zoals Siemens. Echt irritant naar mijn mening. Edit: de plotselinge advertenties komen steeds vaker voor. Voor elke actie die u doet, zoals het verzamelen van voedsel of goud, kunt u plotseling een advertentie krijgen. Ik voel me uit het spel gegooid
Ik vind alles leuk behalve de advertenties
Hoeveel munten u ook uitgeeft, de kosten om iets te kopen zouden lager moeten zijn. Het kan moeilijk zijn om erachter te komen hoe u kunt sparen en uitgeven. Er moet ook meer energie zijn dan slechts 3.
Niet al te slecht en niet al te goed, maar het is nog steeds een mooi voedselspel.
Dus ik speel nu een paar maanden en ik ben niveau 39, nu vind ik dat best goed, maar ik heb een complicatie, als je eenmaal op een bepaald punt bent aangekomen, is het praktisch de moeite waard om te spelen, het voedsel dat nodig is om slechts één balk te vullen (25k) laat staan een heel niveau (10 k) is walgelijk. En kom op de gevechten, de helft van de tijd spammen ze gewoon wedergeboorten om zichzelf te genezen, bot of niet ze doen het allemaal. Er is zoveel te doen voor één simpele verdomde taak, geld moeten vermalen om het aan eten te besteden en het dan allemaal in draken te stoppen.bs
Ik hou van het spel, maar ik heb een probleem ondervonden. De game begint me eruit te schoppen na het voltooien van acties. Zelfs als het net is geladen en ergens op klikt, wordt het uit de app getrapt.
ANDROID, IOS, PC. Trucs CHEATS - HACKS Dragon Mania Legends SIMULATION. Video-instructies. Tags. PLATFORMS STRATEGY LOGIC RACING SPORTS ADVENTURES CASUAL
Deze game is goed, maar die problemen maken het slecht. Het scherm is nogal rommelig, het staat vol met aanbiedingen en schakelaars. Ik kan mijn decoratie niet eens van een afstand zien om het schoon te maken.
Ik vind dit spel erg leuk, maar het laat me geen aanbiedingen doen zoals het spelen van een spel of iets voor gratis edelstenen.
Dragon Mania Legends png | PNGEgg
De game is geweldig, hoewel je veel geduld moet hebben bij het fokken en uitbroeden van draken (vooral zeldzamere). Het is ook een soort van betalen om te winnen, waarbij je gemakkelijker toegang krijgt tot koelere draken als je echt geld betaalt. Maar het kan ook worden genoten door gratis te spelen spelers. Sommige evenementen zijn moeilijk en vereisen veel inspanning om de beloning te krijgen. Over het algemeen is het een geweldig spel, maar het zou nog beter kunnen zijn als ze het op zijn minst gemakkelijker zouden maken om goddelijke/oude draken in hun evenementen te krijgen.
Erg veel reclame,maar over het algemeen heb je hier wel wat uurtjes plezier van!
Vorige maand werkte het de helft van de maand niet meer, nu kan ik het niet spelen totdat ik update, maar er is geen update beschikbaar. Een game die afhankelijk is van regelmatig spelen om missies te voltooien, is feitelijk onmogelijk, tijdverspilling.
Street Racing HD Đua xe nukm
Hij zegt dat ik een update nodig heb, maar er is geen optie om deze bij te werken. Vervelend.
Het is waar je draken kunt hebben en met andere draken kunt vechten. Persoonlijk denk ik dat ze moeten toevoegen waar je meer draken kunt krijgen dan je kunt, omdat ik bijna alle draken in het spel heb en ik al 1 week speel
Dit spel is zo goed dat ik het 10 sterren zou geven als ik zoveel draken zou kunnen kopen of zo leuk brood zou kunnen kopen dat ik zou aanraden om dit spel te plannen.
Dragon Mania Legends Game - App Downloaden
Ik was erg ver in deze game, maar toen ik de game verwijderde, verloor ik alles
Werkt niet omdat hij zegt dat ik geen wifi heb. Terwijl ik dat wel heb! repareer dat! wel een leuk spel
Lijkt me een leuk spel ma elke keer als ik tegen die vikingen wil vechten blokkeert ie mijn tabled
kan beter en ik moet telkis een dag wachten echt super kut
Ik hou van het spel, maar er zijn te veel advertenties
Dragon Mania Legends - Apps To Play
Elke 2 minuten advertenties. Spel wil niet updaten. Contact opgenomen met ontwikkelaar. Ze zeiden dat internet onstabiel is, apps op de achtergrond sluiten, tablet opnieuw opstarten. Als dat niet werkt, installeer het spel dan opnieuw. Ik heb het opnieuw geïnstalleerd en ben de prog- en game-ID van 6 maanden kwijt. Was Lvl 87, 14 boerderijen, 300 draken en clanofficier. Ik verwijder het en ga terug naar het lezen van boeken. Spel was leuk, maar ondersteuning en constante advertenties waren slecht. Alle games zijn gekoppeld aan Facebook. Als je niet op FB zit, ben je de klos
Best