Post by irtourebertprac on Mar 4, 2022 20:59:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ holedown ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ holedown IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacke penge ▞▞▞
▞▞▞ holedown 2022 version ▞▞▞
Udfordrende til tider, men let slået. Ikke $4 indhold på nogen måde. På dette tidspunkt bør det være et $0,99-spil. Viser potentiale, men det er ikke nået endnu.
Bedste i klassen! Jeg har spillet flere af disse, men dette er min favorit gennem alle tider. Bemærk til udviklere: Fremskynd indsamling/optælling af ædelstene ved slutningen af spillet.
Dette spil er fantastisk, jeg nød det virkelig.Ulempen er, at den er ret kortvarig, og den endeløse afspilningstilstand er egentlig ikke særlig tilfredsstillende. Jeg har låst alt op og set alt, hvad der er at se, det var dog en sjov rejse.
Sjovt mens det varede alt for tidligt
Lækkert, velpoleret twist på brick-breaker-genren. Visuals og animationer er skarpe. Lyddesignet er fremragende. En meget tilfredsstillende oplevelse. Dejligt at der er mål og opgraderinger af slagsen for at holde spilleren hooked.Mit eneste lille klagepunkt, jeg ville ønske, at vi i slutspillet/endeløs tilstand kunne fortsætte med at opgradere vores startboldantal ud over 32. Det har været temmelig svært at starte mod 70 hk blokke, der allerede er ved at krybe op halvvejs på kortet.
Fantastisk action-puslespil, der sandsynligvis vil appellere til fans af Peggle og Tetris.
Sjovt
God kamp! Respekterer din tid. Jeg ville bare ønske, der var noget at gøre med alle de ædelstene, jeg tjente
Dette er fantastisk, hvis du vil have et afslappet hurtigt udbrud som spil med fantastisk grafik, opgraderingssystem, men enkelt. Jeg er ikke sikker på, hvad folks problemer er, men mange af disse negative anmeldelser virker barnlige og berettigede, sidst jeg tjekkede, opkræver de ikke 5 dollars for højere grafiske spil som dommer eller riddere af den gamle republik, medmindre de er til salg. Jeg har set meget værre her for 5 dollars, det samme gælder for steam. Dette var ikke et billigt spil at lave, så prisen er helt sikkert det værd.
SÅÅÅÅÅ knasende. Det kan være en slags træt koncept som et murstensbrydende spil, men du kan mærke kærligheden strømmet ind i denne ting. Skaberen er en spildesigner, der nyder deres arbejde, og det kan ses. Du vil ikke blive skuffet.
Spil super sjovt at bare slappe af! Ville ønske der var flere niveauer
Jeg elsker det, det er sjovt og meget tilfredsstillende. Fuldstændig prisen værd!!
holedown Παιχνίδια arcade rjl
Det er et brag under den korte tur til endeløs tilstand, men så starter endeløs tilstand alt, alt for hårdt. Den eneste måde at få nogen nydelse ud af spillet på er at afspille de korte baner igen, hvilket er noget af en nederdel for sådan noget.
Super vanedannende, fantastisk design, søde lyde og et sjovt koncept. Kunne ønske, at der var flere niveauer, måske et andet formet spilområde i stedet for blot lodrette rektangler.
Meh
En genial krydsning mellem Breakout, Tetris og en flippermaskine med et strejf af tusindben. Meget vanedannende og smukt designet, både visuelt og lyd. Anbefales!
Fantastisk, enkel og progressiv. Fantastisk lyd. Højt anbefalet
Jeg bliver stadig ved med at gå tilbage og afspille dette igen, selv efter at have afsluttet alle niveauerne for nogle måneder siden. Spiloplevelsen er bare så sjov og nem at komme ind i selv for et hurtigt minut.Lydene, grafikken og mekanikken er sat rigtig godt sammen. Hvis jeg kunne ønske mig noget mere til dette spil, ville det være flere niveauer!
Hyggeligt, men det tog ikke lang tid at blive færdig
holedown Аркадни ocu
Holedown føles fantastisk og ser godt ud, men mister desværre sin smag på andet eller tredje niveau. Det eneste, du kan låse op med de ædelstene, du samler, er evnen til at affyre flere bolde. Ingen kræfter, ingen interessante forhindringer mellem planeter. Navnet på dette spil er: få tallene til at gå højere, men uden nogen meningsfuld progression. Når du først har lært at lave de forskellige færdighedsskud, er det eneste tilbage, hvor længe kan jeg få tallene til at falde i ét skud. Jeg fortryder ikke at købe det, jeg fortryder prisen. Forhåbentlig er Holedown 2 lidt mere Peggle 1. Så ville der være noget at anbefale spillet. På hans tidspunkt vil jeg ikke foreslå at købe det for mere end $2.
Dejlig variation af brick breaker spil. Poleret animation og lydeffekter holder tingene interessante, og sigtekontrollerne svigtede mig aldrig. Det tog kun omkring 6 timer at maxe alle opgraderingerne og komme til endeløs tilstand, men det er et solidt spil, hvis du kan lide den slags. Det kan være mere udfordrende for børn.
Solidt spil, fungerer godt og det er underholdende. Kort, færdig med alt indhold, før jeg nåede endeløs tilstand meget hurtigt. Jeg ville ønske, at der var en mulighed for genstartsniveau
Elsker at gå gennem niveauerne.
Fornøjelig æstetik, fantastisk udvidelse af ballz-formlen. Eneste klage er, at mens du kan slukke for musikken i indstillingerne, er der ingen mulighed for at slå SFX fra?
Dette er et fantastisk spil, jeg har det på play pass. Det eneste er, når du har fået alle opgraderingerne, er det det samme efter så lang tid. Jeg har over 300 ædelstene, men intet med dem at gøre. Hvis udviklerne tilføjer lignende boosts, gemmer og/eller andre nye forhindringer, ville det være fantastisk. Alt i alt fantastisk spil
Slettede mine gemte data.
meget sjovt, men det slutter alt for hurtigt.
Det tog mig alt for lang tid at indse, at det sidste niveau ikke havde en ende. Det lykkedes dog at komme op på 595 meter. Kunne gøre med power ups og specielle blokke osv. Bortset fra det er det ret sjovt og vanedannende.
temmelig godt, ville du holde op med at bede mig om at fortsætte med at google spille spil?
holedown Аркады jvhn
Det er okay
Du vil brænde snesevis af timer i dette spil, og mere i slutspillet.
Tower Defense kung Strategi jvw
Det mest vanedannende og tilfredsstillende mobilspil, jeg nogensinde har spillet. Det var indtil slutspillet. Det er stadig sjovt, men det svære ramper bare op til det punkt, hvor jeg ikke kan mine mere end et par meter ad gangen, før jeg støder på rækker af blokke med 150 hits hver, og ingen måde at ødelægge dem med et trickskud. Jeg nyder virkelig dette spil, så gør venligst noget ved det, uden at gøre det så svært, at det ikke kan spilles.
holedown Аркаде wabp
Fungerer ikke korrekt på en Samsung s9 . Opløsningen er skæv og fylder kun den midterste halvdel af skærmen (lodret)
Lav flere niveauer!
ormen er så sej
holedown Arcade ubbi
Fuldstændig vanedannende og sjovt at spille, mens du finpudser dine færdigheder. BEDSTE spil nogensinde.
Haha, spil om kædereaktion med den værste kædefysik 😁 Jeg var færdig med spillet og oplevede ikke engang en tilfredsstillende skærmsletning.
Temmelig gentagne.
Virkelig cool twist på spil med murstensbrydere. Min eneste klage er, at det kunne have været længere.
Sjovt men ekstremt gentaget. Det tog kun 45 minutter at komme helt i niveau...
Selve spillet er meget godt og et nyt bud på hele breakout-genren. Grafik er tilfredsstillende og minimalistisk, og gameplay-mekanikken er meget sjov og vanedannende. Men det hele dør ud meget hurtigt, når du har brudt alle kernerne i hvert niveau. Det tog mig omkring 2 timer at fuldføre spillet og komme til det uendelige niveau i slutningen, og så mister spillet al appel, og jeg afinstallerede bare. Håber jeg ser nogle opdateringer for at holde dette spil frisk, men vil absolut ikke anbefale at bruge så mange penge.